Tuesday 23 October 2012

❤ WEEK 7: Class Cancellation ❤

Posted by kErTaS PeNseL at 07:30
yuHuuuuu!!!!!!!!!!!!!!!!!
hye korang!!!! ape khabarkah korang disane? mesti korang rindu aku kan..lame x post entry..hehe untuk week nie kelas authoring aku cancel kos Dr. Zaida ade seminar kat Sabah..so terpaksalah kelas dibatalkan..even though kelas batal, Dr. Zaida ade tinggalkan activity berkenaan ape yang di ajar dalam kelas untuk minggu2 yang lepas. so, pagi2 aku dah menapak ke library kos aku ade discussion dengan group member aku (mas & jannah) untuk task authoring yang ditinggalkan..kitorang pun berusaha lah menyiapkan task by follow all steps yang dah di ajar dalam kelas..actually during nk buat task tue banyak jugak difficulties..tp not too much lah if nk compared dengan task asp..aku lagi suke gune php neh..hehehe sbb easy and xyah susah2..pastue best pulak boleh built up dynamic webpage..hehehe asp pun boleh jugak tp banyak sgt prob nye..hehehe task yang kitorg siapkan nie pasal web yang gunekan dreamweaver jugak cume database nye create gune phpmyadmin mcm yang aku tulis dlm entry aku yang sebelum nie..huhuhu at last lepas berhempas pulas, aku dan 2 orang lagi member aku akhirnya berjaya siapkan task login page with security..hehehe so kitorg pun submit through e-learning for grading..hehehe 
ok guys..see you at the next entry yaaa....wait for my writing!!!! mmuuaaahhhh love yaaaaaaaaaa ^_^

0 comments:

Post a Comment

 

kErTaS pEnSeL Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea